Följ min blogg med bloglovin

fredag 12 november 2010

Lista 2

Du heter? Carolin
Smeknamn: Carro, Ninni, Flin men var längesen.
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Någon lugn
Beroende av? Mobil och vännerna
Vad tror folk om dig? Vet inte
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv, Kanske av folk som lyckats förverkliga sina drömmar? Som grannen till exempel.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ofta!!!!
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Carolin.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Heja för Malmö från mig med
Brukar du komma i tid: Nej
Hur känner du dig nu: Lite trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt?
Hade du en bra kväll igår: Ja
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv ett.
Är du blyg?: Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, faktiskt.
Har du spytt offentligt: Ja, men var inget riktigt spya^^
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vara sjuk å inte klaga ;)
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: Ibland
Vad gör du i morgon: Kollar på hockey :)
Vad är det värsta du vet? Falska personer,allvarliga sjukdomar
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, verkligen! Älskar mina fina vänner!
Vad är det finaste du fått? Världens bästa familj och vänner.
En speciell dag du minns: Finns många både bra och dåliga, studenten och uppkörning 60år kalaset i trädgården, hockeydagen:), när mamma ringde och sa att farmor somnat in, precis vad jag befann mig när jag fick höra att farfar gått bort :( <3
Du samlar på: Dammråttor?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Frida
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka till välgörenhet, ge pengar till familjen, unna mig något.
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Är du musikalisk? Inte och sjunga men å spela :D
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar