Följ min blogg med bloglovin

måndag 22 november 2010

Måndag - Dag 08 – Ett ögonblick

Idag har jag varit en duktig Carolin :) har varit i bibblan några timmar och pluggat, sen fick jag faktiskt fyr i spisen så nöjd :)

Dagens tema är Ett ögonblick och jag gissar att det har med något man kommer ihåg speciellt och något jag komma och tänka på är den 15 oktober 2007.

Dagen då jag tog mitt körkort, på förmiddagen övningskörde jag en sista gång och ett ögonblick jag starkt kommer ihåg var när jag gick från Eva-Lenas grillbar upp till körskolan för att åka upp till Halmstad för att köra upp.

Det mesta av uppkörningen kommer jag ihåg, som till exempel när jag körde in igen till Vägverket, kontrollanten frågar om jag hade gjort något fel och jag svarade.

Sen börjar han kryssa i formuläret och jag tittar nervöst, han kryssade i alla Godkändrutorna och Carolin kunde knappt tro det.

Efter att ha kuggat fyra gånger på teorin så klarade jag uppkörningen på första.

Det firades med Pizza på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar