Följ min blogg med bloglovin

onsdag 24 november 2010

Onsdag - Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag



Idag har jag varit skolan hela dagen eller hela dagen har ju gått än, ska åka hem med bussen nu vid 14 tror jag det blir.

Dagens tema heter Det här hade jag på mig idag, nu har jag ingen bild på det jag har på mig men kan beskriva :)

Jeansleggings med långt svart linne och rosa gina tricot kofta och en svartlila sjal min favorit sjal.

Ikväll blir det Bonde Söker Fru tittande hos Martina medans bushunden Agnes tittar på Maddox så tittar jag och Martina på Johan.. Hihi

Bild lånad från http://leset.blogg.se/.

Det är rätt faschinerande det som faktiskt hittar varandra via Bonde Söker Fru och några av de är gifta och har barn.

På lördag är det dags för Skåne derby igen i ishockeyn Malmö gästar Ängelholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar