Följ min blogg med bloglovin

söndag 21 november 2010

Söndag - Dag 07 – Min bästa vän

Efterrätt på bröllopet
Pizza från Sommarspelsfesten
Bilen är en improvisationsövning
Bröllopstårtan
Har varit en flängig helg i fredags var det bröllop och igår var det styrelsemöte och fest.

Min kusin John gifte sig med hans Doreen, ett mycket speciellt bröllop då Doreens vän och kollega till lika lite som en far för henne höll ett mycket långt men intressant och roligt tal.

Igår var det så dags för sommarspelsaktiviteter i form av styrelsemöte och fest och många olika teaterlekar improvisation av olika slag, till exempel Frys där man är två stycken på scen som improviserar en scen till någon säger frys.
Och då går den som sa frys upp på scen och bytar av en av personerna och fortsätter, utmaningen är att komma på något efter den som kommit upp scenen sagt något.

Och det kan ju bli så himla skoj ibland :)

Dagens tema är min bästa vän och där är fler än en.

Min allra bästa vän heter Frida och de andra två bästa vännerna heter Martina och Antina.

När min farmor levde var hon lite av en bästa vän för vi kom så bra överens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar