Följ min blogg med bloglovin

tisdag 30 november 2010

Tisdag - Dag 15 – Mina drömmar 


En av det bästa bilderna jag tagit denna på Tomas Wallgren och Carl Söderberg från hockeydagen 12/9 2009.

Igår hände det en början till nya Babyhawks visade sig Moramatchen nämnligen Ponthus och Pathrik Westerholm.

2 av 3 mål producerades av Ponthus i samarbete med Pathrik.

Dagens tema är Mina drömmar ja och det är nog att jobba och få resa och upptäcka världen.

Men om man ska tänka att det är drömmar man drömmar på natten så är det allt ifrån duschtävling med grannen, att man tuppar av hos kompisar och se hockeyspelare på motorcyklar.

en dröm jag minns från när jag var liten är att min kanin blev uppäten av en stor gorilla i öknen och där var bara en liten köttbit kvar och massa turister.

Drömmar passar in på vad min blogg heter (distant dreamer) som betyder distansdrömmar och ja jag dagdrömmer mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar