Följ min blogg med bloglovin

tisdag 9 november 2010

Tisdag


Hm vad kan man skriva en dag som denna.
Kursen jag går är rolig och min projektgrupp är bra så jag ska inte klaga.

Jag är ju lite på jakt efter en gitarr men får väl önska mig i julklapp inte så långt dit ju faktiskt och lite tyvärr.

För det första så är det bara ett tecken på att nästan ett år har gått och det andra är att ja lite en nackdel med att man blir äldre att jularna är annorlunda vilket är lite logiskt tyvärr.

Jularna förr bestod av att det blev Kalle Anka tittande hos farmor och farfar och sen på kvällen var den vanliga goda julmaten som man är trött på efter några gånger varje jul :)
Julklappsutdelning runt 20:00 och oftast jag som tomte eller förr var det min syster som var tomte och jag nisse.
Dock ett år var min ena kusin och ena morbror var tomte och nisse eller om båda var nissar.

Finns en bild i ett album när jag precis öppnat lådan med en snowracer och jag blev mäkta glad :)

En annan grej jag sett är att Malmö spelar en del matcher runt jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar