Följ min blogg med bloglovin

måndag 13 december 2010

Måndag - Dag 27 – Min favoritplats 

Fina fina fina Malmö Arena
Stolarna på Verandan hemma
Bild från Facebook

Nu är där bara tre teman kvar att gå igenom :(

Dagens tema är min favoritplats, just nu är det Halmstad högskolas bibliotek, den hörnan där jag befinner mig mest.

Antingen på barstolarna vi fönsterna för där kan man sitta bra vid datorn, eller snurrfåtöljerna med ett inbyggt litet bord där man kan sitta och läsa.

Tror att trägolvet gör att det känns mysigare vanligtvis har väl bibliotek linoleumgolv?

Ojoj testa stava till linoleum efter några vinare, är det svårt i nyktert tillstånd så ja då är det noglite svårare i onyktert tillstånd, men tillbaka till ämnet.

Favoritplatser, en annan plats är verandan hemma i fåtöljerna min farfar gjort har jag för mig i alla fall (se bild) :)

En annan plats jag inte får glömma är Malmö Arena är för guds skull vårat Mecca vi som är hockeyfantaster, rätt konstigt med blir lite åhhhh när jag ser den på TV i annat sammanhang än hockey :)

Ska leta upp en bild på Arenan från september -09 innan där försvann in i all bebyggelse runt om.

Något annat jag håller på med idag är förberedelse för slutredovisningen på onsdag.

Då får jag inte glömma muffins! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar