Följ min blogg med bloglovin

fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Idag blir det ett inlägg med många infallsvinklar eftersom det är inte ens 24 timmar kvar på 2010 ett år med mycket fart och fläkt.
Som det flesta år, ju större man blir ju större problem stöter man på.. Men det gäller alla.

Har fixat till lite på bloggen med en sida om mig och lite så även en liten undersökning just nu för att se hur många som läser.

Skulle nästan behöva två bloggar en med mina tankar om ALLT och en om det vardagliga vad jag hittar på.. För min blogg har blivit som ett ställe där jag skriver av mig istället för en dagbok men det är det ju också måste jag säga.

Igår när jag hade lagt mig kom jag på så mycket jag kunde skriva om, för när jag har en skrividé blir mitt blogginlägg mer som en krönika.

Men min blogg är väl lite speciell precis som jag, men det kanske känns rörigt för den som läser och andra sidan kanske man förstår vilken som är vardagligt och vilket som är mina funderingar.
När jag är ute och går och cyklar med musik i öronen får jag mest idéer.

Det blir ju aldrig så att jag läser något gammalt men har några godbitar som tåls att läsas om och om igen.

Skrev en liten krönika om olika grejer man säger med mera, tror den ligger på ett USB-minne någonstans, men i alla fall.

Kommer ihåg att min farmor läste det och kan fortfarande komma ihåg hur hon skrattade till när hon läste det, älskade lilla farmor.

Kan tyckas konstigt att jag kanske får ut mer i skrift men det är väl så bara, min blogg är något annat än bara någon vanlig modeblogg eller så.

Nej, jag är inte avundsjuk på de som har jättestora bloggar, för där ute i den vida världen kan finnas fler tankspridda dagdrömmande varelser precis som mig.

Vissa dagar skriver man om vardagliga saker och andra som idag skriver jag bara, det jag är bäst på!

Gott nytt år allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar