Följ min blogg med bloglovin

onsdag 1 december 2010

Onsdag - Dag 16 – Min första kyss





Bjuder på lite bilder jag gjort i Paint på mitt Windows 7

Ikväll är det Malmö mot Örebro i Malmö vilket kan bli spännande, Örebro ett topplag oc Malmö succé mot Mora ska det fortsätta?

Dagens tema är min första kyss och den hände på ett nyår för många år sen när vi lekte/spelade sanning och konka.

När jag tittade på "Vem tror du att du är?" igår (SVTs släktforskar program).
Så blev jag lite jag vet inte vad/hur jag ska beskriva det.

Det var konstnären Ernst Billgren som sökte historian om sin morfar och sin okände far han hittade det han skulle (på sin fars sidas släkt som hade anknytning till 1500-talet, men när han växte upp hade han bara kontakt med det på sin mors sida eftersom hans far var okänd.

Men jag kan inte föreställa mig hur de skulle vara att växa upp utan sin ena förälder + släkten på den sidan, det är liksom halva vem man är som fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar