Följ min blogg med bloglovin

tisdag 7 december 2010

Tisdag - Dag 21 – Ett annat ögonblick

Idag har jag bakat och skottat snö en liten anekdot runt muffinsen varför hälften har choklad.
Det var så att jag smälte chokladen i mikron men när jag skulle värma upp det resternade chokladen som hade stelnat, men jag värmde chokladen lite förlänge så jag brände den.
Efter det ska jag nog hålla mig till vattenbad så vet ni det :)

Dagens tema Ett annat ögonblick vet inte hur man ska tolka det, att till exempel jag hade sluppit brändchokladfadäsen om jag gjort vattenbad.

Eller vad som hände direkt efter annat ögonblick? Att när pucken går i mål i motståndarlagets mål så spelas musik?

Man kan se Ett annat ögonblick ur många perspektiv.

För Malmö väntar Mora borta i morgon och Troja/Ljungby hemma på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar