Följ min blogg med bloglovin

torsdag 2 december 2010

Torsdag - Dag 17 – Mitt favoritminne 



Jag ler fortfarande efter segern igår 3-0 mot Örebro hemma och resultatet från duggan 21 av 30(tror de var 30 frågor).

Dagens tema är ett favoritminne, men de finns ju MÅNGA sådana!

Min första hockeyns dag den 12:e september 2009 när jag såg hockeyspelarena på nära håll, (måste kolla mina facebookbilder för att komma på något mer).

Hittade en minnesbild och en annan innan i kväll.

Den ena är frånnär pappas typ högsta chef fyllde 60, då var vi i Nybro på STORT kalas! Med kalasbra underhållning Stefan & Kim fast den ena av dem är varken Stefan eller Kim.

Den andra bilden med bilarna är när grannen fixade på sin gårdsplan så fick han låna lite utrymme på vår gårdsplan.
Så en dag när vi hade besök var där FEM folkvagnar på vår gårdsplan! De ni :)

På lördag blir det hockey Malmö-Leksand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar