Följ min blogg med bloglovin

lördag 14 maj 2011

Lördag - Förändring och inneboende nr 2

Underbar söt liten rödhake från http://nyastetnkom.blogspot.com/

Lär mig aldrig vem som är hona och hane av dem.
Bloggandet har varit lite på is ber om ursäkt för det blir bara så ibland, men nu är jag på G igen.
Det sker för ändringar i Mellbystrand som jag även skriver om på 12kmstrand.blogspot.com.

Men nu i veckan försvann rutschbanorna på Delfinen eller ja Delfinen är inte aktivt längre men Spicy är i full gång med rätt mycket gäster när man åker förbi där men i alla fall.

Det är lite som när Kockumskranen försvann i Malmö, nästan ;)

Måste erkänna att gitarrspelandet har snott min tid men blir så exalterad när jag lär mig nya grejer.

Inneboende? Ja hela förmiddagen har herr och fru Koltrast flugit skytteltrafik troligen mellan komposten och deras nya hem.. En vrå ovanför garaget.

Trots att det äkta makarna Koltrast har blivit bortkörda inte för att det inte är välkomna utan för att det byggde på stegarna.

Det är roligt det kommer tillbaka till samma adress.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar