Följ min blogg med bloglovin

måndag 9 maj 2011

Måndag - Morgon

Det är måndagmorgon och jag förvånade mig själv att komma upp i tid, men ångrar att jag tog så mycket tröjor eller ja jeanskavajen och skjorta.

Senare blir det en promenad till Musikalen , musikaffären i Halmstad och även sedan en promenad till Maxi, cabben i all ära men en promenad behöver jag alltid.

Tänkte skriva något intelligent.

Men som min granne rakt över sa igår:

"Nu måste jag få avbryta så jag inte glömmer vad jag ska säga.. Vad var det nu jag skulle säga?"

Något som gjorde mig mäkta förvånad förra sommaren var under hockeyns dag som RS96 anordnar det i samband med träningsmatcher.

En bordshockeyturning som också brukar finnas på supporterfesterna men i alla fall, jag anmälde mig på skoj skulle jag vinna skulle jag få träffa Robin Alvarez.

Den ena matchen gick till Walk Over mitt motstånd dök inte upp, tur det för jag råkar veta vem det var jag skulle möta hehe.

Men i alla fall det andra motståndet dök upp och ja jag vann och vann om det nu var två eller tre matcher innan finalen vet jag inte.

Men finalen kom och nu började jag fatta att om jag vann skulle jag få träffa en av det bästa som spelar i Malmö Redhawks.

Men jag föll i finalen vann en halsduk i alla fall.

Inget ont mot Alvarez men hade jag tävlat om att få träffa Kim Staal skulle jag kämpat för kung och fosterland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar