Följ min blogg med bloglovin

onsdag 1 juni 2011

Onsdag - Väntar men skriver allvar

Eftersom det tar cirka hundra år att skicka bilder via mejl när bilderna är över 5 MB så kan man ju alltid blogga och det gör jag nu som synes.

Eftersom att jag innan fick vänta ett slag gjorde jag slag i saken att börja skriva en bok eller ja en meganovell som jag tänkte lägga ut här när den är klar :)

Idag känns det som fredag för Spicy har öppet och folk tar sig en öl och så är det bara onsdag härligt!!

Nu är det officellt sommar 1 juni och allt, jag tycker inte det är rasistiskt att fira Sveriges födelsedag den 6 juni, är man i Sverige så måste man få sjunga för att hylla Sverige, inte för att Sverige är världens bästa land när det gäller behandlingen av sjuka och arbetslösa.

Men det Sverige som var förr måste varit underbart med åkrar och skogar och inte bara tomma industrilokaler som nästan växt igen.

Som jag hörde på tv igår att förr var kungaintresse att spela tennis och så, Vår Kung nu Carl XVI Gustaf har ju hållt på med lite andra saker men i alla fall.
Vad som har hänt vill jag inte diskutera eftersom kungafamiljen har redan fått mycket hånord och skvaller mot sig.

Jag tycker inte att kungahuset ska läggas ner det är ju Sverige, utan monarken stannar Sverige, jag heller ingen som är emot invandring, flyktingar måste få komma i säkerhet visst finns det dem som inte sköter sig men den bråkdelen bråkstakar ska inte förstöra för det andra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar