Följ min blogg med bloglovin

onsdag 31 augusti 2011

Onsdag - Många olika saker

Idag har jag knappt fått en lugn stund och ganska bra ibland, men en del smärtsamma med.
Trombocyterna (dem som hänger med det vita och röda blodkropparna som i mitt fall är lite sjuka) trombocyterna har jag fått idag lite läskigt men gick bra.

Och ena delen av cellgiftet men ryggmärgen var värre.

Cellgiftet det spruta in i ryggmärgen gjorde lite ondare men jag skötte mig duktigt sa de och det gjorde jag med.

Sen kom mor och far på oväntat besök, alltid trevligt.

Antina skulle kommit idag men är blå-isolerad vilket betyder att jag är infektionskänslig, och Antina hade ont i halsen, men jag är ju kvar här ett tag till.
Imorgon kanske Martina kommer och inget smärtsamt i morgon, troligen magnetröntgen och perukmakaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar