Följ min blogg med bloglovin

måndag 19 september 2011

Måndag - Kan inte sova

Innan jag börjar skriva vill jag passa på att tacka alla som läser min blogg och stöttar mig, ni betyder mycket!
Jag *hjärta* Er :)

Jag slapp sova i behandlingsrummet istället fanns där plats på ett fyrbäddsrum.

Jag ska försöka sova men kan lika gärna passa på och blogga eller hur? :)

Åkte ner med min söte bondlurk och vi stannade i Ängelholm av alla ställe, men i alla fall.
Vi handlade lite eget bröd och sådant till mig (här finns kylskåp där patienterna kan ha egen mat).
Med tanke på att jag är hungrig på konstiga tider så passar det bra.

Nu kommer det gulliga, min lilla lilla smörpaket, hihi :) ska ta en bild.

Permissionen har gjort mig starkare och det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar