Följ min blogg med bloglovin

måndag 26 september 2011

Måndag - Varma mackor

Jag kolla på ett tv-program innan jag skulle äta, då jag fick min lunchidé, hon på tvn sa att hon inte lagat mat i micro innan (det renoverade köket så där var inte mycket annat att tillgå).

Då tänkte jag först varma mackor, men det blev typ minipizzor med ost, skinka, vitlökssås och pizzakrydda, smaskens! :)

Eftersom att mina broderisaker inte kommit än, har hittat lite grejer på Tradera :)
Så ska jag börja planera hur texten ska skrivas och så, eller ja jag vet vad där ska så men hur texten ska se ut.

Njuter lite av att höra diskmaskinen faktiskt, på sjukan finns där tre ständiga ljud: när någon trycker på klockan så sköterskan kommer, vagnen som sköterskorna har sakerna på när det ska lägga om någons CVK eller så, och dörrklockan på kvällen.
Fast nu förra veckan hörde jag inte så mycket för rummet jag var i hade en innerdörr med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar