Följ min blogg med bloglovin

onsdag 7 september 2011

Onsdag - Behandlingsdag

Snart är det dags för benmärgsprov och ryggmärgsprov, det gör ont men bara jag andas rätt så går det bra.

Sen var jag snäll nog att låta sjuksköterskestudenter vara med och titta på idag :P Se fall det klarar detta bättre än läkemedels-representanten som var med när jag fick insatt min CVK.

Igår var en bra dag den stärkte mig mycket, min familj var här ju och sen kom även min Christoffer.

Som också blev undersökt, jag var på toa när den manliga sköterskan kom in igår som är från Irak tror jag, han frågade vad Christoffer jobbade med och då berättade han att det haft en gård där.

När jag kom ut tog sköterskan blodtryck på min älskade bondlurk.

Nu benmärg och ryggmärgsprov.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar