Följ min blogg med bloglovin

söndag 25 september 2011

Söndag - TV-program bara

Här kommer ett inlägg som inte har med mig att göra :P
Så ett sådant lite funderingsinlägg som jag brukade skriva allt som oftast innan.

Jo alltså nu börjar jag, är ni beredda? Ja, det känns så :)

Det finns ett program som går på 7an (TV4+) och TLC som handlar om en familj som först fick tvillingar och sen sexlingar.
Det gamla säsonger heter Jon, Kate och 8 barn och det nya Kate och 8 barn.

Föräldrarna Jon och Kate skiljer sig, och i det nya säsongerna är det Kate som ensamstående mamma, vet inte fall Jon är med i något avsnitt, men barnen träffar honom i alla fall.

Det som slår mig är att Kate är nästa helt oigenkännlig, okej det är ju något år i mellan säsongerna.

I det gamla avsnitten är ju barnen mindre och så men det är som Kate vågar leva ut mer, hon har fått längre hår och hon sminkar sig mer.

Bara lite fundering nu när jag sett nya och gamla avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar