Följ min blogg med bloglovin

tisdag 20 september 2011

Tisdag - Gyllene tider

Nu kommer ett roligare inlägg jag lovar.

Var på röntgen innan blev förvirrad när vi åkte ner och inte upp, finns tydligen fler röntgenavdelningar.
Jag valde att lyssna på Gyllene Tider, halläning som man är.

Jag vet att det var längesen jag skrev en krönika sådan som jag läser fler gånger själv för att det blir så bra.
Det har hänt så mycket den senaste månaden att min fantasi inte räckt till, men när jag väl är hemma så kommer nog även det sinnet tillbaka.

För det finns ju så mycket roligt att skriva om men patienter, sköterskor och läkare är inte så roligt att skriva om.

Jag skulle kunna skriva en hel bok eller nja en krönika om pajen i bistron, den är så god och långt ifrån sjukhusmat som man kan komma, dyr men god, smakar det så kostar det :P

Jag skrev ju faktiskt om min söta lilla smörpaket häromdagen, kommer bli konstigt när det börjar dra ner på kortisonet, jag är nog inte lika hungrig som nu och sen kan jag äta godis på riktigt igen, men nu mår nog mina tänder bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar