Följ min blogg med bloglovin

måndag 17 oktober 2011

Måndag - Venport - check

Okej, nu blir det en himla massa saker.

Först att idag har jag fått inopererat en lila liten manick, detta är ju min andra operation under sjukdomstiden.
Den första var när det tog ut ägg eftersom cellgift kan göra en steril eller mindre chans att degen ska jäsa så det blir en bulle i ugnen.
Den operationen är en annan historia.

Det dröjde typ två timmar innan jag fick komma till operation, väl där blev jag lagd på operationsbordet med ett uppvärmt täcke.
Operationen gick bra, bara lokalbedövningen som inte var av denna värld, alltså skickad direkt från helvetet.
Så inte konstigt jag grät, men narkossköterskerna pratade mycket med mig, var nog mitt lugnande som gjorde inverkan.

Väl klar fick jag komma till rummet igen där pappa vänta, var skönt att han var där, fick frukost sen och då var klockan närmare 12.
Rostat bröd har ALDRIG smakat så gott som då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar