Följ min blogg med bloglovin

lördag 5 november 2011

Lördag - Sentimental ja

När jag innan i veckan låg och vred mig i sängen och inte skulle tro att min utskrivningsdag skulle komma mådde jag inte bra.
Det som svidit mest är att se mina föräldrar gråta, men jag klarade det! För denna gången..
Igår hängde jag i dagrummet typ hela dagen det var kalasskönt, Malmö vann dock inte igår men jag mådde bra (Rögle förlorade med hihi)

Mamma visade en artikel i Åretrunt som också varit cancersjuk, det finns runt ibland oss jämnt, just nu är jag en av dem.

Jag har och känner ett så stort stöd från mina föräldrar och syster och pojkvän! Och alla släktingar och vänner!
Mitt hjärta bankar det hårdaste slag för Er alla.

Det blev sentimentalt men har musik i öronen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar