Följ min blogg med bloglovin

torsdag 17 november 2011

Torsdag - Blandat och bra

Från i somras på jobbet saknar byxorna

Denna dagen har varit lite blandade känslor i form av provresultat och besök.
Jag vaknade med det vanliga klökningarna och mer behöver jag inte skriva, väl på vårdcentralen gick det bra, min syster körde mig :)

Jag kom hem tog det lugnt och när min sedvanliga glorunda på tv, som slutar med Hem till gården, kollar såklart mer på tv men just vid den tiden.
Tog rundan till stranden och telefonsamtal fick jag från Halmstad, jag ska dit och kolla njurarna.
Sen ska jag även sluta ta vissa piller och det kanske blir bättre med mitt morgonmående.

Även haft besök av kusin Jenny med hund :) nästa gång jag träffar henne är dem lite flera <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar