Följ min blogg med bloglovin

fredag 16 november 2012

Fredag - Mycket information för lilla mig

Idag har jag varit på information inför transplantationen och jisses vad mycket information vi fick, pappa och Sara har varit här idag för Sara skulle på ett eget möte.
Jag var så slut i huvudet när jag skulle äta lunch, och nu tänker jag på allt som kan hända eller mest hur jag kommer må.

Det är planerat så jag kommer fira jul på sjukhuset men vad gör det när man kanske kan slippa det sen och vad är väl en jul på sjukhus, får hoppas någon i personalen har tomteluva annars ska jag ha det.

Jag kommer behöva mer stöd än någonsin när jag blivit transplanterad, men tänker på en medpatient som blev transplanterad för några veckor sedan.
Hon mådde först ok, sen blev hon helkass men nu börjar hon repa sig igen och blir snart utskriven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar