Följ min blogg med bloglovin

lördag 24 november 2012

Lördag - Elvis och JR

Min pappa har döpt dagens inlägg, för att vi såg ett inslag om en Elvis kopia som vill fylla Malmö Arena när han ska uppträda.

Idag har varit en lugn dag med besök av Antina och lite pärlande.

Dagarna börjar närma sig månadsskifte och steget närmare inläggning.

Ett steg närmare ett liv med mindre sjukhus besök.

Min pappa berättade om en som har en dotter som också är drabbad av cancer men den mannen vill inte prata om det.
Alla är vi olika, och man har väl olika sätt att bearbeta situationen.
I morse när jag vaknade till en stund läste jag något sorgligt.
Mr Dallas har lagt hatten för gått, Dallas blir inte det samma om det nu blir fler nya avsnitt.
JR Ewing eller Larry Hagman som är mannen bakom en av oljebröderna Ewing.
Rest In Peace Mr Hagman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar