Följ min blogg med bloglovin

måndag 19 november 2012

Måndag - Mobilknaseri och en vandring bland undersökningarna


Ni lite äldre som inte hade mobiltelefon förrens den kom ni ska vara glada.
Att glömma bort sin PIN-kod är nästan värre än en finne på näsan.

På tal om finne, borde man inte införa att bara säga akne, inte lika stort skällsord som
neger men ibland kanske man säger jävla finnar om sin akne.
Människor från Finland är charmiga tror jag men förstår nada av deras språk.

Jag har då lyckats PINna iväg med fel kod, eller så var det något knas på gång med koden
för det känns som det blev rätt.

Idag har jag gått från och till olika undersökningar för att kolla upp kroppen innan transplantationen.
Jag visste inte att hjärtat kan låta på mer en ett sätt, kan det ha med i vilken kammare man hör det ifrån?
Där är ju fyra rum i vårat hjärta.
Imorgon ska jag bara på två undersökningar men jag lär ju bli lika trött som idag av undersökningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar