Följ min blogg med bloglovin

onsdag 28 november 2012

Onsdag - Luftballong och HDMI

Jag hade ju en mycket märklig dröm, alltså jag har ju lite anknytning i form av att Christoffer är i Danmark på mässa med chef och kompanjon, men det åkte Mercedes dit och inte varsin luftballong som jag drömde.
Det är inte första gången jag har drömt om flygfordon på åkern utanför huset där jag och Christoffer bor.
Har för mig att ett plan har landat på ett filmiskt komiskt sätt och nu luftballonger.

Idag har jag städat datorn men städade för mycket så fick ominstallera operativsystemet och sen igår hade jag huvudbry med varför bilden ville men inte ljudet.
Det var samma problem men idag var det bara en liten liten uppdatering.

Annars har det varit lite småfix, kände mig otroligt vuxen när jag ringde banken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar