Följ min blogg med bloglovin

onsdag 14 november 2012

Onsdag - På rätt håll

Jag får inte komma hem förrens min värden är bra men det går på rätt håll.
Har varit en slö dag men det har varit småmörkt ute hela dagen, men har lärt mig en ny patiens och sen har jag gjort den lilla träningen.

Det har äntligen börjat droppa mindre, efter typ 2 veckor börjar jag se ett slut på detta eviga droppande.
Har börjat sitta lite i dagrummet när där är lite folk, mycket bättre än rummet.

Ikväll är det bortamatch mot gurkorna i Västerås, såg en intervju med Björn Hellkvist fd tränare i Rögle nu rådgivare för laget.
Gillar inte Rögle men känner medömkan för Björn, han var 27 när han fick reda på att hon har Parkinson, leukemi är inte Parkinson jag vet men både han och jag är drabbad av en hemsk sjukdom i unga år.

Nu ska jag vila lite.

Har börjat teckna lite, jag är ju inte Picasso men jag gör som jag gör.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar