Följ min blogg med bloglovin

söndag 11 november 2012

Söndag - Siesta

Denna dagen har gått fort, började faktiskt med lite sovmorgon det var skönt.
Satt faktiskt idag med i dagrummet, var bara två andra som satt där och det satt soffan och jag vid bordet.
Dagen annars har varit väldigt söndag, fått lite påfyllning av trombocyter och blod.

Nu har jag varit här i en vecka känns sådär men men det vänder väl snart.

Idag är det fars dag och min fina pappa fick en liten finurlig bok om lastbilar och en liten pryl i tyg som han inte fick nu men sen.

Varför får man finnar på huvudet när man är lika kal som en alptopp? När jag var lika hårig som det som var 20 på 70-talet så hade jag aldrig finnar, men vi skandinavier håller ihop.

Sen har jag även kommit på en kass ordvits, beredda?
Jag lägger inte Harpan med kortleken när jag är på sjukhus, här kallas det patient-s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar