Följ min blogg med bloglovin

söndag 18 november 2012

Söndag - Trötteväder


Idag har det varit sådant där riktigt inneväder tyvärr den sorten man blir trött av.
Men har haft besök av mamma och pappa och det är ju alltid roligt.
Eftersom jag är lite trött har jag ju ingen bra idé tyvärr men har en idé om att skriva ett helt vad ska man kalla det inte otippatmen oplanerat blogg inlägg jag skriver det som faller mig in.

Jag bevakar Malmös match mot Almtuna och vi leder, det känns bra.
Även om jag hade velat att Malmö skulle visat det långt innan.
Jag är inte så mycket för fotboll som kanske märks men en nyhet jag fick reda på igår var att Halmstads stolthet HBK är tillbaka i allsvenskan.

Imorgon kommer jag ha fullt upp jag ska på kontroller inför transplantationen, och jag måste upp typ en timme tidigare än vad jag brukar, jisses.

Får be om ursäkt för en informell blogg men det dagarna man liksom är lite trött så blir det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar