Följ min blogg med bloglovin

torsdag 22 november 2012

Torsdag - Idag är det torsdag


Alltså eftersom jag blev så trött igår för att jag tänkte jag tar bloggandet till sist efter alla bestyr på datorn och ja om man nu ska skriva en intressant blogg kan man göra det när man har lite kraft kvar i huvudet.
I datorer finns RAM-minne, som kan liknas vid som till exempel den information man får ta del av från
det att man vaknar till det att man somnar på kvällen.
I mitt fall kan det liknas med hur mycket man använder hjärnan på dagen och sysslar med olika saker.
När en dator varit på länge så blir den trött, i alla fall min och det måste betyda att RAM-minnet är litet.

Idag har jag varit i Lund en sväng och sen hemma och faktiskt tagit det lugn, håller på att brodera en julduk,
men jag och ritningen är ju inte vänner precis.

Så nu ska jag testa en grej som kanske blir en grej till julkorten och har ni tur kanske det kommer ett inlägg till ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar