Följ min blogg med bloglovin

fredag 14 december 2012

Fredag - Status


I veckan såg jag ett program med Hanna Hellqvist om Jakten på det perfekta livet tror jag det hette, denna veckan handlade om yrken och Hanna var hos en kvinna som bloggar på heltid Underbara Clara heter hennes blogg.
Annars är kvinnliga bloggare oftast tjejer i övre tonåren, jag skulle tänka mig att blogga på heltid men då skulle
jag väga upp det med föreläsningar, eller skulle nog inte kunna blogga på heltid men halvtid skulle funka galant.
Ambassadör är det yrket som hade mest status, vad bloggare hamnar vet jag inte men det där med bloggande kanske går under någon gång, fast egentligen inte, flickor och säkert pojkar med har skrivit dagbok i alla evigheter.

Jag tror att den största anledningen till jag skriver på en blogg är väl att jag gillar och skriva och nu sen jag
blev sjuk är det att nära och kära och det andra supportrarna ska hålla koll på mig.

Det yrke jag skulle passa till är någon som håller på med data och siffror, där man använder Excel eller så.
Men jag får se vad det blir när jag är redo igen, just nu står jag på "stand-by".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar