Följ min blogg med bloglovin

lördag 8 december 2012

Lördag - Engelska tack


Tja, ursäkta mig men nu försöker jag skriva en inlägg på engelska hela vägen, och det kan vara svårt.
Så rätta mig om jag har fel, jag är så kär i det engelska språket och landet.

Använd Google Translate för att översätta denna.

Jag måste ha ett ämne om endast engelska, Storbritannien en av mina favoritplatser, jag älskar att titta på
den engelska populära såpa Emmerdale har det varit på TV för 40. år, fantastiskt!

Jag har rest till England två gånger, först med mamma och pappa och två vänner till vår familj Johnny och Bernt.
Den andra gången var i maj i år med mamma och pappa och min pojkvän Christoffer.
Han arbetar på en gård som producerar linolja, och hans chef har sålt en liten sats till USA, det är coolt.
Men om du har en John Deere på gården är det en mycket att sälja någon produkt till USA.

Men vi talar i USA nu är jag mer intresserad av England naturligtvis har jag en filt med Union Jack en fick det
förra julen i Christoffer.

Orsak, jag har ett litet problem jag är typ av en frösen flicka, nu är det vinter, men jag fryser en massa gånger.

Om du ser några grammatik fel, kontakta mig eller kommentera det här inlägget.
Jag hade en "G" på engelska när jag gick i skolan, så det gillar lite mer än turist engelska mitt huvud har i åtanke.

Jag berättade om i förra inlägg om när jag pratar med en engelsk talande person när min kusin John döpte
hans barn, till berättelsen hör att hans fru är från Afrika så hennes släktingar pratar engelska.
På dop jag får prata lite engelska med några av hennes släkting som bor tadaa i London.
Min favorithuvud, fast jag bara varit i Köpenhamn och Berlin och Stockholm, men London är den bästa av de bästa.

Detta inlägg är nu i slutet men kopiera denna text Google Översätt så att du kan förstå det.
Jag har fuskat mig med några ord.

Men jag är en snäll person så jag översätta det i nästa inlägg.

Nu har jag rättat till felen så allt i det engelskskrivna inlägget är inte rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar