Följ min blogg med bloglovin

lördag 8 december 2012

Lördag - Kallt om nosen


Ja, jag har tjatat om kylan men den är okej när man väl får komma in igen.
Idag har jag och Christoffer varit en vända i Hishult och Kornhult, och vid Sjöboholm.

Jag tog några fina kort med min superkamera, fast den är liten så är det väldigt bra men så är du ju en Canon.
Det är ofattbart att jag är några dagar ifrån inläggning att för bara några veckor sedan sa jag hejdå till personalen efter förra inläggning när jag hade feber.
Då sa jag men det är tre veckor till nästa gång jag är här, och ja dagen efter Nobelfesten så är det dags igen, förhoppningsvis på samma rum som förra gången.

Nej, jag ska inte på Nobelfesten i år heller, att jag inte blev bjuden i år heller är ju faktiskt ganska smart, men
inte den fina sfären.
Eller så är jag inte smart på rätt sätt, men skulle nog få Nobelpris i finurlighet vad gäller textskrivande.
Men jag är ju rätt ung i jämförelse med vad Nobelpriset är gammalt, så där har nog varit några stackare före mig.

Till fikat i eftermiddag var Bernt här en vän till familjen som kan detta med dator, tur är väl det vi har ju haft
problem med våra datorer ibland.
Eller jag när jag pajade min egen hårddisk med Ubuntu ett fritt operativsystem, men gissar ett en sådan dator jag hade först kostar nog inte många kronor nuförtiden så en sådan kan jag skaffa och exprimentera med.
Jag är lite av en datorhaj fast jag är tjej.

Det var inte det jag skulle skriva, vi började prata engelska kring fikabordet eller ja mest jag, älskar ju engelska.
Men när jag väl ska prata med en engelsktalande går det lite sämre då.


Sjöboholm


Fotomodellen

Vår Haj

John Deere mössa var det ja


Gå på detta är alltid mysigt, själv är jag sjukhuskund
Men här kommer lite bilder från dagen, och jag kommer med ett engelskt inlägg snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar