Följ min blogg med bloglovin

torsdag 20 december 2012

Torsdag - Inlägg från igår


Onsdag - Dagen för dagen

Idag är det den 19 december 2012, och nej jag vet faktiskt att det är julafton på måndag men i morgon händer det,
jag ska få mina nya stamceller.
När läkaren i augusti berättade om att det hittat nya sjuka celler blev jag helt tom, då tog jag en dag i taget för jag
visst varken ut eller in, men när jag smält detta så tror jag att jag började googla på hur man behandlar återfall.
Det behandlas ofta med transplantation, när min syster sen smsade att hon passade så blev jag glad.
Att man har ett syskon som passar betyder mycket, att det passar känns väldigt bra.
Jag har hört om patienter som haft flera syskon och ingen passar, men även hört om en tjej som hade två syskon som passade.
Att ha en syster som passar är lite som att skrapa en lott och vinna, hade det blivit en nitlott jag dragit så hade
det fått söka i register och då hade det kanske tagit längre tid.

Jag och min syster skojar om att jag kommer bli som henne sen, alltså sämre på kortspelet 500 men det tror jag icke kommer
hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar