Följ min blogg med bloglovin

lördag 2 februari 2013

Lördag - Början på resan

Eftersom jag känner mig hyfsat pigg  nu ska jag passa på att blogga för det har till och med en sköterska eller ja han är en manlig så  då blir det väl skötare, han sa att jag ska göra sånt som är roligt när jag är pigg.

Men som sagt den 11 december börjar min långa resa mot ett friskare liv, jag kanske inte skriver allt idag men delar av historien som när jag inte kunde prata och fick en smärtpump, till en läkare som säger med en så silkeslen röst att det kommer ta "några dagar" till innan det bättras, det var för övrigt den läkaren som tog i mot mig när jag kom till Lund första gången.

När det var som värst fick jag sitta och sova på dagen var det lätt att "nicka" till på dagen men då fick jag se upp så jag inte dreglade ner mig med slem.
Av troligen strålningen fick jag sådant slem i halsen att fick hosta upp det och dra ut det, tänk er typ tapetklister.

Dessa dagar fick jag dropp av alla det slag eftersom att jag inte kunde svälja, det gjorde att min kropp fylldes av vätskan och kände mig stor som en ballong, men allt eftersom jag kunde ta tabletter igen så försvann också droppen och vätskan i kroppen.

Här är en kille som hjälpt mig mycket min fina Christoffer, såklart hjälper hela familjen mig men att ha Christoffer är så underbart.
Tänkte inte skriva mer nu, nu mår jag ganska bra men tror för att jag är på hemmaplan, kommer kanske något mer inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar