Följ min blogg med bloglovin

lördag 16 februari 2013

Lördag - På tapeten

Idag har jag inte varit hemma så mycket har varit nere i Höj och fixat så snart är rummet klart.
Jag och Christoffer var även och tittade ut tapet till en fondvägg, den blev fin och passar med husstilen tror huset är från 30-talet.

Var även uppe och hälsade på på gården där Christoffer jobbar men just då var chefen och Jeppe inte hemma men vi satt och pratade lite med chefens fru och son.
Tänkte först att det var tråkigt att inte träffa Jeppe och chefen men när vi kommer ner till huset kommer dem gående och Jeppe hittade såklart en socke och busa med (en använd socke är roligast).
Så jag fick träffat dem i iallafall och då blev jag glad Jeppe är ju min kompis.

Jeppe och Christoffer i Båstad i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar