Följ min blogg med bloglovin

onsdag 27 februari 2013

Onsdag - Barnaskara


I måndags tittade jag på Familjen Annorlunda programmet som följer några familjer med inte ett
eller två barn utan mer ett helt fotbollslag (nästan).
Jag vet inte hur det är att vara många för jag har en syster en väldigt fin syster som gav stamceller till mig, och det är där min poäng kommer, inte från början när jag kom på stoff till detta inlägget.
Men tänk om någon av syskonen i dessa stora syskonskaror oturligt nog skulle bli sjuk och skulle behöva exempelvis stamceller, på så många syskon borde där vara någon som passar men visst jag har hört om det som har två eller tre syskon och ingen passar.

Så jag hade verkligen tur att min fina syster passade och tack och lov har jag inte fått hennes dåliga spela kort cell den vägrade följa med haha :)
Sen tror jag att mina föräldrar tänkte att det får räcka med min syster och hon...Carolin den
busigaste ungen i Södra Sverige under 90-talet i varje fall.
Råkar veta att jag var proffs på att springa iväg och som jag berättade häromdagen att jag hört att jag "råkade" försvinna på Gränsbygden men lilla flickan stod ju bara och sorterade spik.
Nu för tiden säger jag till innan jag springer iväg är ju vuxen faktiskt.
Min syster Sara som liten

I Berlin 1999

Så här kunde det se ut när vi var på marknader förr, detta är i Broby


Detta är också i Berlin 1999, lärde känna en tjej som jag faktiskt är vän med på Facebook nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar