Följ min blogg med bloglovin

onsdag 20 februari 2013

Onsdag - Fixardag

Idag har det varit en helt vanlig småfixar dag.
I förmiddags ringde jag lite telefonsamtal så då var jag lite kontor i eftermiddag har jag städat en garderob och fixat med lite luffarslöjd och gått en lite längre promenad och det kändes gott.

Jag tänkte på att jag var så positiv till att fira jul på sjukhuset men att jag sen mådde dåligt på självaste julafton var så sjukt trist.
När jag ser Sarah Dawn Finer kommer jag och tänka på det hon var ju julvärd och jag hade ont i magen när det började och att jag blev tröttare och tröttare men kunde inte riktigt sova.
Man ska inte älta gamla grejer men jag behöver få berätta om det för att kunna smälta det.

Att jag missade Kalle Anka är faktiskt trist Kalle Anka är ju tradition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar