Följ min blogg med bloglovin

onsdag 6 februari 2013

Onsdag - Fortsättning på resan

Nu har jag tagit mig upp för en av det längsta backar jag "gått" i nu, står jag på toppen med stamceller från syrran och tror jag frisknar till varje dag som går :)

Har cirka 40 som gillar den statusen på Facebook så ja där är många som tänker på mig.

Denna resa jag varit med om har gått upp och ner, fram till biverkningarna på strålningen och cellgifterna så mådde jag ändå hyfsat och från att biverkningarna avtog till nu har det gått framåt.

Det känns som om det går lite framåt varje dag fast det bara är tredje dagen hemma, men skillnad att vara på sjukhus och hemma.

Slippa bli väckt vid 05:30 för prover och kontroller och sen vid 08:30 bli uppdragen igen för att vägas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar