Följ min blogg med bloglovin

onsdag 13 februari 2013

Onsdag - Utflykt

Idag har jag varit på vift, första gången på Maxi på väldigt väldigt väldigt länge, jag var där till och med där två gånger.
Andra gången körde jag själv det var roligt, men höll på att inte komma hem (men det var jag som inte tänkte än näsan räckte).
Till lite äldre bilar finns där ibland två nycklar troligen för att skrämma upp mig när jag sätter fel nyckel i tändnings låset.
Så klart är där ju två nycklar till alla bilar alltså reserv men då till äldre bilar så har man en nyckel för att komma IN i bilen och en för att starta den.

Men hem kom jag med blommor och lite nya kläder, man får faktiskt unna sig lite nytt någon gång så, dessutom behövde jag något långärmat faktiskt.

Första omgången på Maxi tog på krafterna men fick vilat upp mig under Hem till gården, just nu på Maxi i Mellbystrand står det en fin gammal traktor inne i mataffären, jag bara oj här står en traktor liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar