Följ min blogg med bloglovin

söndag 17 februari 2013

Söndag - Min syster och jag

Jag har berättat mycket om hur jag har mått men en stor del handlar om min syster, det är hon som är hjältinna i detta, det var hon som gav mig stamcellerna.

Dagen innan jag fick min celler, låg Sara i en säng i 8 timmar för att det skulle ta ut stamcellerna, sen var där en maskin som typ sorterade blodet men det är inte värt att jag förklarar för jag förstår inte allt den gjorde.

Men det fick ut 10 miljoner stamceller från henne och det räckte till mig, att det passade var faktiskt tur.
Jag har hört om det som haft mer än ett syskon kanske tre fyra men ingen av dem har passat, jag har en syster och hon passar ni förstår den lyckan när man för en gångs skull har lite tur.
Hon skojar om att jag kommer bli som henne till exempel dåliga kortspels gener men det tror jag icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar