Följ min blogg med bloglovin

tisdag 26 februari 2013

Tisdag - Vissa dagar

Det finns dagar då jag knappt tänker på min situation och andra dagar tänker man mer på det, eller det är vissa stunder på dygnet det kommer upp.
På morgonen ibland sen när jag är ute och går, kanske mer nu när jag haft problem att äta och mått illa, för förr kunde man äta massa mackor till frukost, det kan vara medicinen med.

Idag har jag fixat med en garderob och hittade bilder från innan vi byggde om huset, och det är väl typ 10 år sedan snart min familj köpte huset och mannen som bott här hade rökt inomhus, tror att första gången jag var här tänkte jag säkert usch, men vi fick bort lukten och huset var ganska charmigt innan vi byggde om, men blev fint sen med såklart.

Ikväll är det sista hemmamatchen för Malmö lite sorg i hjärtat att man inte fick se dem denna säsongen heller men men nästa säsong så och då lär vi möta Rögle igen hihi.

Mitt hår börjar synas nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar