Följ min blogg med bloglovin

torsdag 14 februari 2013

Torsdag - Bilen

Nu kanske ni tycker att jag börjar bli tjatig med mitt efter 2 månader på sjukhus men om ni skulle vara där själva skulle ni förstå, men i alla fall.

Jag och pappa var en sväng på Willys och det var jag som körde det är skönt att få köra lite bil igen okej jag körde bil igår med men kom under fund med idag.

Annars idag har jag myst med excel ark, nej jag kramade inte datorn men jag gillar excel men idag var det inte statistik utan melodikryss-kryss som jag gjort till min moster, riktigt roligt att konstruera kryss eller ja själva krysset hade jag gjort innan men att pilla in det i excel och så.

Kommer bli ett inlägg till idag bara så ni vet :)

Nu över till denna dag, alla hjärtans dag.
Har tänkt mycket på min fina familj som stöttar mig till 1000 jag älskar Er och sen min fina bondlurk eller ja får kalla han karl idag ju han betyder mycket för mig.
Sen även mina vänner på Facebook som gillar statusar och kommenterar fint det betyder mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar