Följ min blogg med bloglovin

fredag 15 mars 2013

Fredag - Full rulle

Kanske inte riktigt full rulle men ändå ett dagsverke är slutfört, lite tvättfix och handling bland annat.
När jag var och handlade lyckades jag med att antingen själv gjorde jag det eller så var den så, hål i påsen med socker så det blev att pallra och hämta en ny påse socker.

Var även och slängde skräp fast i Löddeköpinge, hade först tänkt handla i Lödde med men skönt att få ut och lufta sig lite, så det blev handling i Kävlinge.
Det håller på att gräva och ha sig vid Ica eller ja jag tycker det har hållt på och gräva sålänge jag varit och besökt Kävlinge men i alla fall.
Man kan ju alltid hoppas att det dem håller på att gräva är en förbättrad parkering till Ica i Kävlinge på det stället skulle vara en infart och en utfart så hade det kanske inte varit så rörigt där.
Nog om I-lands problem.

Nu ska jag göra en grej jag brukar göra ibland, nämligen kolla igenom gamla blogginlägg för att kanske hitta något spännande man skrivit, plötsligt händer det liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar