Följ min blogg med bloglovin

fredag 22 mars 2013

Fredag - Fullt ös

Idag har varit en sådan där bra dag som man kan ha ibland, förmiddagen gick åt lite dammtorkning och annat fix sen blev det lunch med Christoffer och chefens son.
Just det jag har agerat bagare med i form av snabba baguetter, ett recept från Per Morbergs kokbok men jag gör dem som limpor istället och körde i lite rapsolja från Gunnarshög tror det kan bli bra.
Det är alltid lika spännande hur resulatet blir :)

Sen måste jag verkligen berömma InkClub (patroner på nätet) jag beställde patroner igår och dem låg i lådan idag det gillar jag att det gick så fort, så dem kan jag verkligen rekommendera.

Blev inget "idag" inlägg igår men jag hade besök av en herre på fyra ben ni kan nog gissa vem? Jeppe mannen himself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar