Följ min blogg med bloglovin

måndag 25 mars 2013

Måndag - Början på repriser

Idag har jag varit på det första återbesöket, innan transplantationen var jag på lite undersökningar för att se så kroppen var som den skulle.
Nu ska jag tillbaka för typ återbesök eller vad man ska kalla det.
Jag blev lite vilsen då jag tänkte att jag skulle gå till någon av lungavdelningarna men det var ju inte alls där, men jag kom rätt till sist.
Undersökningen jag var på idag var för att kolla min utandning, förra gången tog det längre tid men då hade jag inte gjort det innan.
Förra gången var jag inte så pigg som nu och det känns för jävla bra ursäkta svordomen men det kan inte förklaras på annat sätt.
Pratade även med en kvinna som gör en studie med stamcellstransplanterade och donatorer.
Jag pratade först med henne före transplantationen och nu och sen om cirka ett år.
Känns bra att kunna bidra med sina erfarenheter, det är ju ändå ganska speciellt det här med att vara transplanterad.
Får se fall man kan hitta något forum där man kan dela med sig till andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar