Följ min blogg med bloglovin

måndag 18 mars 2013

Måndag - Det blir ALDRIG som man tänkt sig

Man föreställer sig aldrig att man ska bli sjuk, när jag blev sjuk kunde man tro att hängigheten berodde på järnbrist för det har jag haft innan men att det skulle vara cancer.
Det värsta av allt man kan tänka sig, därför är jag fruktansvärt avundsjuk på dem som gnäller över lite feber och förkylning.

Att jag i augusti skulle få återfall hade jag intte heller tänkt mig, jag som var så nära att få komma ut i livet igen.
Men nu tar jag nya tag med mina nya celler, det hade jag inte heller tänkt mig att jag och min syster skulle få ett band till.
Först vårat syskonskap som är för evigt men även att hennes celler passade i mig med.
Att både vara syskon och donator - mottagare är verkligen något speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar