Följ min blogg med bloglovin

måndag 18 mars 2013

Måndag - Oplanerat

Idag har jag testat göra en grej min stressade kropp skulle behöva fler gånger, ta dagen som den kommer.
Det är faktiskt inte så farligt som det låter, eller jag visste i o för sig att jag skulle åka till Laholm och ta prover men annars var inte dagen jätteplanerad.
I Laholm blev det en hamburgare på Roffe's, på en hamburgerbar är det ju ingen fara med maten för där lagas det direkt, det är värre med typ McDonalds.
Träffade/såg fyra med "ursprunget" från Hishult, i den stora stora staden Laholm.
Mitt tio år gamla presentkort blev även upphandlat i form av en karaff/vas.

Har fått mer fylliga ögonfransar och mörkare ögonbryn.

Här är mitt fina fynd
När jag väl kom hem tog jag igen Hem till gården och sen blev det en cykeltur till Maxi för att hämta ut medecin det blev en del så nu klarar jag mig nog ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar