Följ min blogg med bloglovin

onsdag 6 mars 2013

Onsdag - Julas

När man är på kontroll så kommer man såklart att tänka på det gånger man varit inlagd men det gångerna man varit på kontroll och träffat på en massa personer som man träffade när man var inlagd så blir det mer tydligt med känslorna och hur man tänkte i julas.
Idag hejade jag på en tjej som låg inne samtidigt som mig hon blev transplanterad lite innan mig och sen såg jag en läkare från strålningen och det var den 12 december min resa började med strålnings information och formar till mig gjordes som jag skulle ha när jag blev strålad.
Sen hejade jag även på en tjej som legat inne i omgångar samtidigt som mig, till exempel var hon samtidigt på avdelningen den första gången jag var där och tror vi tappade håret nästan samtidigt.

Idag kommer jag från Kävlinge och ska lägga upp ett klipp på en av traktorerna som Christoffer körde till Höganäs med igår, ska sägas att där var tre vagnar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar